tja!

sitter hemma hos linda, rambo är här och leker med katten och hunden. idag har vi varit och promenerat, jag rosanna theo och rambo! theo badade som en tok men rambo förstod inte riktigt vad det var hans uppgift var i vattnet... vet inte vad som händer idag, får se.. mami har åkt igen och livet är återigen sådär grått som det är när ens mamma inte är i närheten.

och ni!! som känner mig och vet vad jag menar med flipsyde - someday, lyssna på kid cudi - day 'n night! likadan!! fast mer bra, mer sådär.. ont i magen bra! och när det är ont i magen-nånting så är det verkligen något bra!!

och, självklart har jag inte glömt......... att nämna att jag fyller år om 13 dagar!!! har som inte fattat det själv än, lite slår det ju mig när t.ex. min mamma gav mig världens finaste lilla hjärta i guld, ett halsband, i 18-års present. det liksom klickade till då att det verkligen händer. och när jag fick hem brev från försäkringskassan, det första jag såg när jag öppnade detta kuvert var; Snart är du 18!
jaha, tänkte jag. ja fan, det är jag ju snart! slog det mig sen. men den där riktiga smällen, den där du-fyller-verkligen-år-smällen har inte smällt än.

ö, blir jag typ vuxen nu?

Kommentarer
Postat av: Linda

Yes, snart är du 18 och då ska jag dra med dig till krogen!! :)

2009-05-24 @ 18:39:42
URL: http://aidanpaa.blogg.se/
Postat av: r

öö min mor och far åker från happis på lördag och kollar när jag sjunger och åker hem efter det. =) bara så du vet =) puss!

2009-05-28 @ 12:00:29
URL: http://rowsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0