arlanda

hej! nu sitter jag och mamma på arlanda, även fast att vårt flyg går 06.00 först.. lite slitet att sitta här så länge, men sist jag var här var jag tvungen att sitta längre t.o.m.. så man överlever =) anledningen till varför vi är här så tidigt är p.g.a sthlms bussar (!!) som inte går mitt i natten????? skit säger jag, i denna stad som påstås ha allt? =D men icket icket.

det ska bli skönt o dra. allt är så rörigt hemma just nu, både självförvållat och inte, men skönt som fan o dra faktiskt! kommer sakna mina hundisar bara =( mina fina små glädjespridare. all kärlek till er, även fast ni inte kan läsa =)

jag tror jag tar o avrundar här, annars blir det bara tomt prat. =) så, hejdå, hörs om en vecka. ska sola o mysa som fan!!!! hejdå


mina finaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0