fredag

hej.
här sitter jag vid min fläkt och tittar på mina pojkar! rambo och rocky. de är fan männen i mitt liv =D

var i skolan idag. försov mig. igen. men jag missade bara första lektionen, och andra lektionen var religion. prov. gick rätt hyffsat med tanke på att jag pluggat i natt till 01.30. det är nog också en förklaring på varför jag försov mig. =)

och idag är det fredag. idag har jag och a våran första visning gällande vårat företag. vi kan nu kalla oss företagare, coolt va? =D vi säljer jättefina grejer! och med visning menar jag att vi har homepartys =) det börjar klockan 18.00 och håller på i kanske 2h. sedan kommer jag hem, och sedan vet jag inte mer. säger som alltid annars, man får helt enkelt se vart kvällen tar en =)

och sen vet jag inte om jag hade så mycket mer på hjärtat. jag saknar mamma. och syster. och rosanna. längtar till mammas "kalas" den 17 okt, då får jag vara med min syster heeela tiden! va vi ska ha kul!! frågan är ju bara den; vad ska jag ge till min mor?? jag har ingen aning, jag tänker på det hela tiden och kommer inte på något! huj vad svårt det är med presenter alltså..

på måndag kommer mami hem förresten!! älskade saknade mami. min mami. världens bästa också.

nä, jag tror jag avrundar här. fortsätter jag så kommer det bara en massa tomma ord och ingen orkar läsa. och så garvar jag åt det imorn. typ.

nu ska jag gå och spela gh. älskade älskade gh.



don't let them say you ain't beautiful



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0