if you can hold on, hold on

ligger i soffan och lyssnar på hög musik i mina älskade rosa hörlurar och bara funderar... på allting egentligen, men ändå inget märkvärdigt.. men ändå lite..

ibland kan jag bli så arg när jag funderar. ni vet sådär ruskigt förbannad så man bara grinar och bankar och skriker...typ. det behöver inte ens va stora saker. ändå kan jag bli helt deppad. för någon annans skull, typ..

äh, vet inte om det bara är en känslig period. vilket det inte känns som för allting känns verkligen jättebra.. men jag vet inte.. det kanske bara är så.

jag är påväg att bli 13 och ensam igen, lyssna på konstig musik och bara lipa och inte veta vad tighta jeans är... typ. men det behövs ibland. en 13-års period. för ibland är det faktiskt ruskigt skönt att gråta. och jag vill va 13 igen. ge mig 13. och mallorca. eller ge mig bara mallis, hela grupp6 och barskolan, så är jag hel igen. jag lovar. ingen förstår hur mycket jag vill...


mina tjejor


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman. Fin bild. Gråta ær bra ibland, men fastna inte i eviga gråteri:). Jag førstår det vad du går igenom gumman. Det ær hellt naturligt. Smaka på denna kænnsla, men førsøk sedan hitta positiva sider i situationen. Det ær alltid så att man gråter infør framtiden speciellt i din ålder. Du ær så fin min gumma. Ælskar dig. puss.

2009-10-05 @ 10:23:36
Postat av: r

love you

2009-10-05 @ 17:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0