jag är ännu arg

men på vad vet jag inte.. eller på allt egentligen, eller inte allt men allt sånt där som en gång betydde jättemycket och nu bara beteer sig som skit. och nej det är inte c jag snackar om. det är någon helt annan. så många gånger man ställt upp och gjort typ allt i hela världen för denne, så jävla många gånger man gjort det, och får bara tillbaka skit rakt i ansiktet. jag ska inte bry mig desto mer, det tär bara på mig. och om inte annat, så är det det du tar åt dig mest av =))) ville bara skriva av mig litegrann.

i live my dreams today
i lived it yesterday
and i'll be living yours tomorrow
so don't look at me that way

och rosanna. all kärlek till dig. på riktigt.
och till mamma såklart. jag älskar er. över allt annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0