måndag

goddag. jag ligger hemma i min sackosäck med mina två nyduschade hundar. idag ska jag städa lite. vi ska ockå börja packa ihop christians saker. han flyttar nämligen i veckan. det kommer vara jätteovant men nu är det dags att skapa nya minnen =) de gamla kommer självklart alltid leva kvar men produktionen av de nya minnena förklaras härmed avslutad! lite sjukt känns det men life goes on =)) kan inte ens förklara för er hur mkt småprylar och foton denna lägenhet är fylld med! borde ta o sätta igång snart..

idag hade jag två lektioner. imorn ska jag till luleå och titta på universitetet. känns skönt, börjar bli lite lagom dags att tänka på det där nu tycker jag!! nog för att jag måste ha typ tusen kurser till för att nå mitt mål, men det går!! lite extra tid bara men inte har jag bråttom. och en jäkla bra sak med imorn är att jag ska till teknikens hus!!! sist jag var där var jag typ..10 kanske? =o va kul.

nu ska jag vattna lite blommor och sen sätta igång. wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0