det går bra nu =)

sitter i skolan just nu med angelica. hon tittar greys och jag allmänt snokar som vanligt =D imorgon hämtar jag rocky vid 11 tiden! liiiten =) det blir alltså att plocka bort varenda matta hemma, och ställa upp alla skor, och allt sånt där som man vill ha kvar om en vecka =D och mamma, haha, jo jag ska hämta honom! har nog glömt o nämna det nu.. =D

nu ska jag och angelica fortsätta på våran marknadsundersökning, sen slutar vi!!

OCH!!! GLÖM FÖR BÖVELEN INTE!!! IKVÄLL KLOCKAN 21.00 ÄR DET GREYS ANATOMY!!!!! MISSA EJ!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

kan du skicka bilden på vår lilla bebis. och køp potatis mjøl.Saknar er. puss

2009-09-30 @ 21:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0