det finns ju en verklighet med

har levt i någon slags fantasivärld ända sedan hemkomsten. varje morgon jag vaknar har jag varit helt beredd på att gå och käka hotellfrulle o mötas av underbara delfien och waleed. eller va fan? vart är jag? jag är ju hemma för fan!! (för er som inte förstod; mina första tankar varje morgon)

de var ju som fint att va borta från habi i 10 dagar. helt underbart. ännu mer underbart var det att vara i egypten. kontakter och vänner för livet <3

sitter i mitt kök o käkar svensk mat. ska snart koka svenskt kaffe och röka en svensk cigg. det är så sjukt hur man saknar svenska grejer när man är borta, även bara för en vecka? korv som jag nästan aldrig annars äter ville jag verkligen ha när jag var i hurghada. skum

första dagen i skolan på två veckor. småfint. fick hem en BUNT med papper från småföretagande. bokföring. allt. bara bokföring. så går det när man drar iväg o njuter!!
annars har jag väl inte missat så mycket. typ ett prov o en redovisning kanske? går snabbt att ta igen.

har faktiskt inte så mycket att skriva om. väldigt blandade känslor dök upp när jag kom hem. mest ledsna. synd att folk inte kan uppskatta det dom har istället för att bara vara svartsjuk/avundsjuk. kan man inte bara vara glad för andras skull?

jaja imorn kör vi som vanligt! behöver nog inte ens skriva mer än så=)

och mamma! love you!


waleed nadi o jag


hahahahahaha! kolla oss i baksätet......... the swedish people


delfien <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0