hufvudstaden

tjena! här sitter jag i min systers soffa och har just torkat mitt slitna hår. nathalie iCurlade mitt hår och nu är det värsta risbusken. jag får helt enkelt hårinpacka (hehe) det tills vi kommer hem igen så mami kan toppa mig.
igår gjorde vi ganska mycket ändå. vi kom fram till sthlm strax innan nio och hemma hos syster var vi kanske halv elva. chockerade över att vi så tidigt, över endast en morgon, tagit oss ända till stockholm. gnällandes och tjatandes om att vi vill ha lördag sminkade vi oss och försökte göra oss någorlunda fina. två norrlänningar i sthlm, ena med mjukisdress och mössa, andra med leggings och mjukiströja -båda utan smink, satte vi igång. brukar annars ALDRIG bry mig om att sminka mig o sånt men var helt plötsligt i BEHOV av smink. man känner sig alltid så sliten annars när man går här, alla värsta uppklädda och så jag, mitt i smeten, sliten. norrland. haparanda. vad är mode liksom
åkte till stan, förbi slottet, trallade genom gamla stan (underbart) och käkade på donken. hatar donken. men jag är en sån bra vän så jag åt där ändå, nadi älskar det. =)))))
for hem och kollade film mot kvällen. båda däckade i soffan. nathalie kring 21.30 kanske och jag var inte långt efter. vi steg ju upp så satans tidigt (för er som var ute så var det sent) (eller kanske inte) 04.00!!!!! så vi var helt slut. vaknade helt yrvaken av att tvn var avstängd och tänkte att syster är hemma nu.
gick till sovrummet och la mig bredvid henne. mumlade säkert nåt i nattmössan och syster såg ut ungefär såhär: ??
hon sa att klockan endast är tjugo över elva och då var det min tur: ??
kändes som om den var kl: 100. eller nåt. mycket iallafall.
idag har vi vaknat och ätit ägg. klockan 17 ska vi möta upp stefan på medborgarplatsen och sen KANSKE våga äta sushi. får se hur vi gör hehe.. slutar säkert med donken ändå
sen bio bio bio bio bio!!! remember me. robert pattinson. in my heart. forever! hehehe..
och imorn vid 11.00 drar vi mot arlandis. checkar in senast 13:30 men vi ska ju va i god tid. så inget går fel. och ifall det skulle så har vi ändå gott om tid. 15:30 hejdå sverige! imorgon vid den här tiden sitter vi liksom på planet mot egypten. FAN VA FINT
detaljerat inlägg! fint va
och så lite bilder
hahaha vi har haft så kul med den här kameran alltså! sjukt
och rosanna! saknar dig! love u

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Sista bilden var bäst! :D haha!

Ha en trevlig resa, vi ses den 20:e! :)

2010-04-10 @ 13:06:43
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0