i wonder who in the single thing, made this night and its ugly dreams

jag älskar att deppa. vet inte varför men jag älskar att lyssna på värsta deppmusiken och ba vara. lägger mig på golvet ibland och bara lyssnar. ibland somnar jag. sen vaknar jag och sätter mig och röker, till samma deppmusik. jag älskar det. jag är knäpp.

veckans depp (också även veckans BÄSTA(!!!));
ellie goulding & erik hassle - be mine
john frusciante - a name

tack elin

sov inte många timmar inatt. somnade vid 03.00 kanske. nadi låg o snarka. vaknade sju. när nadi väckte mig sa jag nåt i stil som "åhhhhhhhhhhh... skjut mig snälla.. 3 gånger.." o sen slocka jag igen för fem min.

orkar inte skriva, ska fortsätta lyssna på min musik o sjunga med. ps jag hatar fina killar (jag går i sjuan igen) ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0