lördag

tjaba. igår var jag ute på stan typ hela dagen. med rosie och nadi. vi var på ikea och öb och köpcentret o sånt. var o tittade på rosannas nya hem hos harri och det var jättemysigt!

sen på kvällen satt jag och nadi och lyssnade på gammal gammal musik. ni som kommer ihåg; sena kvällar på gränsskolan, grilla i nikkala, åka moppe fram och tillbaka, tjuvrökte, fotboll, tomppe och dom osv. alla var samlade. fiina tider. hehe
här kommer iaf några;
millencolin - stalemate
millencolin - ray
millencolin - no cigar
millencolin - afghan
ffl - 15 år (hehehe)
the used - taste of ink, blue and yellow, i'm a fake, i caught fire
boom box feat. linda O - balla da li
damian marley - road to zion
bone thugs n harmony - change the world (kommer alltid va världens bästa)

och massa annat. fint med nostalgi

idag blir det utgång! rosanna elin och linnea kommer hit iallafall. och självklart nadi! men hon följer inte med ut förrän om en vecka! då fyller hon 18 och tro mig när jag säger att DÅ ÄR DET RÖJ

aja hade väl inte så mkt mer på hjärtat. ni kan få en hej-vi-har-vaknat-efter-kl13-idag bild på mig o nadi!



aja på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0