"oh my god, what is she doing?!"

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha HAHAHAHAHA hahahaha lkhsefhgraghaeoöghaerogh hahahahahahaha HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

HAR ALDRIG SKRATTAT SÅDÄR MYCKET HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

"...... oh my god, what is she doing?!"


"ooooooh, no the cat was in the way......"
HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAISUÖFÖSHNRGOÖNHBVGÄOHGWUOÄÅEFGIJGB HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

vi sitter på arlanda och garvar ihjäl oss. snart iallafall.

meya meya!!

och så en massa saknad på det hela. att höra "heeey ladies!!!" "hello my girls!!" "hello my darling!" "aah my beautiful girls!" "AQUA GYM, LADIIIEEES! AQUA GYYM!" "FAAASTER ladies, faaaster!"
"HELLO SWEDEN!" "aaaah sweden!"


-girls, take it easy
-yes we always do, we're from sweden!!
-yeah... that's what i'm afraid of...

och det finaste;
-take care of my girls now!
-yeah, they are my little sisters!


-EY GIIIIRLS!! volleyboll!!
-no
-yeah i know

okej nu kan jag lugna ner mig lite kanske. har haft en så underbar resa. 35+ varenda dag, världens finaste människor; waleed, delfien, sam, viktor, nico, tanguy, jerom, den galna fransmannen

ministry of sound! med waleed och delfien och massa fler. så sjukt kul! rökte vattenpipa typ tusentals gånger, vi vart så jäkla less tillslut men vi tog en ändå eftersom bartendern var van att vi tog "shisha". strawberry var bäst. fick tipset om att dricka sunny beach eftersom den innehöll mer alkohol. öööh verkligen. efter några drinkar var vi ju helt borta. vakterna diggade inte oss precis! förutom head of security??? han va ju skit snäll och inte alls arg

idag efter frukosten var vi påväg till hotellrummet för att smörja in oss och sedan gå till poolen. nadi gick på toa o jag tittade på min telefon. 1 nytt meddelande. "kära gäster, blablabla, bla bla blaaa, flyger idag 13.55, bussen avgår 10.35, bla bla bla" jaha.. "ööh nadi, vi ska typ hem idag.."

vi slängde ihop allt, jag bokstavligt talat hoppade på min väska för o få igen den, och sen satte alla hejdå:n igång. och alla tårar. vi grät och vi grät och vi grät. delfien är så snäll. vi kramades och grät jättelänge. waleed kom. "remember, you are my girls". grät ännu mer. och ännu mer. tills vi for.

tillbaka. ooh vad vi ska tillbaka. snart. och dom väntar på oss. och då ska vi ha kul. och då ska jag få träffa världens finaste människor igen.

jag skriver mer om resan när jag är i mitt normala tillstånd. kan som inte riktigt förklara nu. dels för att det är såå mycket och dels för att jag bara kommer att gråta. men jag kan lugnt säga att den här veckan har varit helt underbar. helt oförglömlig. världens finaste människor. tänk att jag fått träffa världens finaste människor.

tack egypten, tack apollo, tack delfien, tack waleed, tack mamma, tack världen. och tack mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0