oonsdaag

tjaba! här sitter jag i mitt kök och är glaaaaad. lyssnar på party musik och taggar =D i natt åker vi från habi klockan 05:00 senast (!) och lyfter mot hufvudstaden klockan 07:35!!!!! framme strax innan nio och drar till systeryster! saknar saknar saknar!!

stannar i estocolmo fram till lördag då vi lyfter mot EGYPTEN (hurghada) klockan 15:30 ungefär!!!!!!!!!! 5,5h flygresa, SEN EN VECKA I 30+!!!!! man ska va spontan, de är då det blir bäst!!!

nu ska jag göra annat, har packat allt redan så nu sitter jag nästan hela tiden och bara rullar tummarna och väntar! faan va fiint alltså. fan va vi ska soolllaaaaa!!!!!!!



!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0