we don't know what we stand for

tjaba. här sitter jag i mitt kök, ensam, och dricker kaffe. tänkte plugga o börja vara lite seriös nu men det gick inte så bra. slutade med att jag hängde upp en lapp på väggen MARRY ME JOHN FRUSCIANTE........ hehe

skolan känns sådär onödig nu. kommer dit och har typ aldrig nåt. men OM jag skulle stanna hemma en dag så skulle vi ha alla lektioner som står på schemat. bara för att alltså. ruggi iiiirrrrriiiiii.

asså!! ni måste lyssna. på a name, och på time tonight, och unreachable. helst alla men dom tre är bäst. och om ni inte blir lika skum som jag (dvs ligga på golvet i någon slags konstig ställning, sjunga och vicka på tårna/hela kroppen samt ont i magen för att han är så bra) så är det nåt fel..........

idag fick jag använda solbriller. och så har jag fått kameran från skolan så nu är det min tur att agera fotograf. och så har jag prov imorgon och säger hela tiden för mig själv "men efter den HÄR låten ska jag börja plugga" "okej efter den här!!" osv. så jag kommer ingenstans. och kommer nog inte göra det heller förrän jag lessnat. vilket jag aldrig kommer att göra, vilket sedan resulterar i ensamhet. kommer sitta hemma, ensam, om 5 år och lyssna på john frusciante. när folk plingar på dörren ska jag grymta åt dom och inte öppna. det kommer nog börja växa skägg.

okej inte riktigt så men han är så jävla bra. det tycker inte nathalie så jag kan inte riktigt njuta sådär fullt ut. men nu är hon och övningskör så jag öser!!!!!!!! sitter och sjunger och gungar på stolen. hejdå.




och mina älskade nya fina skor!! till vänster

me love!!!

nu ska jag gå och fantisera vidare hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0