don't worry

är inte så speciellt aktiv här...?

mycket och lite har hänt. som jag alltid skriver när jag inte skrivit på ett tag hehe..

har hunnit vara i sthlm o sett johnossi o en massa andra! öl med stefan på mysiga kryddhyllan satt helt fint. är inte en sån där som älskar storbloggare men tänkte ba klämma in här nånstans att amir satt ca 5m ifrån oss.......

i enköping hos mamma var det hur mysigt som helst. kullerstensgator i stan o mysigt o så där fint. lägenheten var så mysig också!

annars då.. nä ingenting. bara lever o andas typ. känner att jag mår bra. för första gången på väldigt länge känner jag att jag mår bra ända in. det är skönt

åh vad jag älskar musik. sjukt hur något kan påverka så mycket som musik. jag blir helt ställd. har återigen sådär ont-i-magen bra musik hehe..

nä nu ska jag ta o käka mackor i think, har varit o joggat lite med nadi idag. uppskattad människa!

ska jag kanske skriva här också att jag är korthårig? nadi o jag tänkte att vi toppar lite men bestämde oss för annat. nöjd är jag väl, men icket van.

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0