jeevla nathalie som utmanar =(

men här får ni väl

1.Tre namn jag lyssnar till: jessica, jessy, jede
2. Någonting jag tycker om med mig själv: att jag reser mig igen när jag trillat
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: att jag trillar ibland hehe..
4. Detta är jag rädd för: mörker, spindlar, ensamhet o allt sånt där tråkigt
5. Tre saker jag vill varje dag: äta, röka o prata med vänner
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: måla, ööh.. fan nathalie! måla, flyga, bli osynlig hehehe
7. Detta tycker jag om att göra: resa som nathalie, vara med mina vänner
8. Detta vill jag göra just nu: duscha
9. Bästa känslan: lycka
10. Värsta känslan: svek
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: öhm.. snäll o fin o visar respekt o sånt
12. Är du kär just nu:
13. Jag vill gifta mig: kanske
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: fallskärm, dyka med delfiner och se babyshambles
15. Min käraste ägodel: vad anses som ägodel? alltså sak eller va? ....? mina hundar. och sakmässigt, min telefon
16. Något jag vill ha i present: vet inte riktigt, något jag tycker om antar jag
17. Detta har jag på mig just nu: underkläder, linne, tröja, jeans
18. Favoritkläder: min nya skjorta
19. Favoritdjur: rambo o rocky
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: det är olika men musik som går in i hjärtat. kan va mkt hehe
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället (just exakt just nu i skrivandets stund): eminem - not afraid, lil wayne ft. eminem - drop the world och typ... ö.. pass på den 
22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne: hheeheheheheh går inte skola så behöver inte svaraaaaaaaa... nämen kanske alla ämnen med eva!
23. Stjärntecken: tvilling
24. En bok jag gillar: blir någon förvånad om jag säger twilight?
25. En film jag gillar: twilight filmerna o notebook
27. Favoritdoft: amor amor för att det är den jag använder just nu hehe
28. Detta äter jag gärna: avokado!
29. Dricker helst: vatten för tillfället 
30. Favoritgodis: choklad o blåa ögon
31. Hit vill jag gärna åka på semester: jag vill se hela världen
32. Färg på mina ögon: brun grön och ibland lite gul?
33. Min längd: 162-63 cm
34. Jag tror på: att man inte ska ge upp
35. Jag spelar: gh!
36. Person jag beundrar: min syster
37. Så här bor jag: lyxvåning på köpmansgatan!
38. Antal döda krukväxter i hemmet: har bara en krukväxt som man inte behöver vattna så mkt! den lever än
39. Det här tänder mig: pass
40. Det här gör mig avtänd: fula händer =/
41. Favoritfärg: oj ingen speciell, lila är finast nu iaf
42. Favoritcitat: "det finns en värld för alla", vill tatuera
43. En hemlighet jag vet: säger inte =)
44. Bästa present jag fått: öö... hm.. kommer inte på
45. Bästa skiva: har ingen
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: olika från dag till dag haha
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: varierar också
48. Udda förmåga/egenskap: när jag kliar mig på näsan låter det sådär knäppt
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en fluga! som levde för evigt och sånt
50. Jag utmanar: nathalie. haha skoja ba. elin kanske


de var de, nu ska jag duscha. hejdå!


Kommentarer
Postat av: ShadyBoy

Gillar du Eminem? Kolla in min länk.

2010-08-20 @ 22:46:27
URL: http://justshady.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0