just like a wavin' flag

här ligger jag i min säng o väntar på nathalie. imorgon har hon skola men inte jaaag! fast jag vill ändå.. å

fick chipsleverans så har ätit som en tok! tänkte öppna nathalies påse o smaka på den med (menar inte att jag tröck hela min påse haha men ville smaka bara) men jag gjorde inte det.. väntar tills hon kommer o kanske smakar då om jag orkar. =) hehe å vad ointressant...

börjar bli mäkta varmt på mina ben när jag har datorn där.. å vad det är varmt här inne också.. har en massa tända ljus för att det är mysigt men det blir ju så varmt! o om man öppnar rutan här så får man aldrig lugn o ro, ljud hela tiden o en massa bilar o mopeder som åker förbi

ska fortsätta videosamtala med amanda o sen gå ut en sväng, herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0