schleeeten

tjoba. det var ett tag sen! jag har till och med skapat en ny playlist som heter juliaug10! det är väl fint!

sitter hemma hos linnea just nu. vi har käkat som fan. blev sådär mätt så byxorna inte kunde vara stängda längre. kyckling, vitlökskroketter, sallad o sås. o passionsfrukt dricka (??) till. perffa.

teorin avklarad! skönt o fixa det på första gången! trodde uppkörningen var den 16 men det var tydligen några dagar senare än det. biljetten till sthlm bokades iallafall om och dit ska jag ändå! kolla på johnossi o sånt. dricka bärs med världens bästa syster på nån mysig uteservering. schöönt.

vad mer.. nathalie kommer hem snart! ska ta med bärsen när vi hämtar henne. 11.30 landar hon i luleå om jag inte fattat helt fel. jajemän! inte illa pinkat!

nu orkar jag inte skriva mer. ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0