day 09-your beliefs

jag tror på en morgondag. jag tror på kärlek och jag tror på mig själv. jag tror på något som jag inte riktigt kan förklara. jag tror på ensamhet och jag tror på tvåsamhet. jag tror på min pappa. jag tror på att man kan fixa sig själv.

åh gud vad jag är glad. aldrig någonsin har jag känt mig såhär glad. tack för att du finns hjärtat. tack för att du är bäst precis som du är. tack för att du får mig att andas. tack för att du ger mig viljan till att leva. åh gud vad fin du är.

ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: karin danell

Hej Jessica,



Hoppas allt är väl med dig. Tror att du har bytt telnr så jag undrar om jag kan få det nya.

Kram Karin

2010-12-03 @ 14:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0