day 11-your siblings

tre styckna. två bröder (tvillingar) (typ ingen vet att jag har bröder) och en syster. roger bor i linköping och peter bor i luleå. båda har familj och jag blev faster till oscar när jag bara var ett år gammal.
tyvärr har jag inte haft så bra kontakt med dom under mitt liv men då och då har det varit, och när jag var mindre flög jag själv till linköping några gånger.

och min syster. min älskade älskade storasyster. hon som jag alltid sett upp till, alltid lyssnat på och alltid alltid saknat. min fina syster. jag kommer ihåg hur hon alltid jävlades med mig när jag var mindre, barnpolisen skulle komma o ta mig och jag blev lika ledsen varje gång. hon sa aldrig varit hon skulle när hon skulle dra! skitjobbigt för jag ville verkligen veta:D

min syster har alltid funnits där för mig och jag önskar verkligen att vi bodde närmare varann. hon är så fin min syster.


Kommentarer
Postat av: E

Oj. Jag blir alldeles tårögd. Jag älskar dig.

2010-12-07 @ 19:11:34
URL: http://gardeeva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0