day 13-this week

jahaja. int veet ja. jag har hunnit med lite iallafall!
varit o handlat två gånger
varit till kalix en sväng
tvättat kläder
varit i en spöklägga! hehe..
städat
varit hos angelica och chillat i flera timmar
käkat på lei
varit med harri och andreas
öhm.. hehe ja.. verkligen dags att börja jobba nu eller???

igår tittade jag och världens finaste två filmer! fick äntligen se dear john och jag är faktiskt lite besviken:o vad var det där för slut liksom??filmen i sig var ungefär exakt samma som notebook fast bara en annan handling. haha såklart men alltså annars helt prick likadan! och jag som älskar notebook! harri som har sett den (dear john) tidigare hade för sig att den var mycket bättre. men helt ok:)
sen tittade vi inception!!!! äntligen!! och den var bra! helt sjukt cool. kan nog inte ens räkna på mina fingrar hur många gånger vi sa "va?? vadå vad händer nu??" "äh nu fattar jag verkligen ingenting!" "vadå är han elak?? nej.. eller? nää!" men sen när filmen var slut så var vi lite klokare. trodde inte den skulle sluta som den gjorde men bra var den för det! sen drömde vi båda om den haha.. och så har jag tänkt på den ungefär hela tiden sen jag vaknade så den var bra:)

i januari åker vi till mami i enköping! drar dit o chillar bara. till sthlm o sånt:) mamma och bjarne är där från 10jan o två o en halv vecka framåt så vi åker där emellan nångång. är grymt sugen på thailand också o harri har aldrig varit utomlands så vi ska dra nånstans:) fiina krejjer

aja det var nog det, ska gå ut med hundarna och sen duscha. och sen dra o köpa ett nytt koppel till rocky (världens lustigaste hund, han äter verkligen allting! haha ni som känner mig vet) och hundschampo och en ny klotång. och så måste jag ta bort tovor från rockys päls. det är så skönt att rambo aldrig får tovor:) mina fina små djur!

ta hand om er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0