day 15-your dreams

oj. flera drömmar. finns tusentals känns det som. vissa mer viktiga än dom andra.

jag drömmer om ett liv i usa, jag drömmer om att gå på hogwarts, jag drömmer om att aldrig behöva må dåligt, jag drömmer om att inte ha en vanlig svensson familj, jag drömmer om min pappa, jag drömmer mardrömmar, jag drömmer om harri, jag drömmer om ett lyckligt liv föralltid

det är mycket man kan drömma om. och det är lite som blir tror jag.

mest av allt drömmer jag om något jag inte riktigt kan sätta fingret på. jag vill nånstans, jag vill bli nånting i någon stad. vet bara inte var och när och hur. och vad. jag har ingen aning. men jag ser mitt framtida liv framför mig. svagt men jag ser det. och kan inte riktigt stoppa fingret på det.

Kommentarer
Postat av: Amanda

kom hit till cypern, jag tror nämligen att du finner svaren här ;) <3

2010-12-14 @ 16:39:31
URL: http://amandurs.blogg.se/
Postat av: elin

jag drömmer också om howgarts... vi kanske kan söka dit tillsammans?:)

2010-12-14 @ 20:49:14
URL: http://eelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0