day 17-your favorite memory

tjenatjena. här sitter jag i soffan min o väntar på smörgåstårta. och ska skriva om mitt favorit minne. men! jag kommer inte på något speciellt "favorit minne". fast! jag har ett annat! lite roligt minne!

det är söndag. vi är hemma hos sebbe o claus; jag, nathalie, crille, petter.. var det nå mer? jo det kom och for lite folk lite titt som tätt. sebbe o claus var ju så klart också där. vi var jääävligt fulla?? jag och nathalie. endast.

dagen började med att jag vaknade i min lilla lilla etta efter några få timmars sömn(fin natt) och var ännu full. jahaja tänkte jag, taggade nathalie o så drack vi 3,5or och alla bärs som blivit kvarglömda från gårdagen som vi lyckades hitta. vi blev helt äckligt fulla. skulle börja värma bastu och grejer som vi sedan glömde bort helt och hållet, kom på efter väldigt länge=väldigt varm bastu, klädde av oss fort (jag och nathalie bara), hoppade in i bastun o satt o höll käft i två min för att sedan gå ut och duscha. i killschampo och killtvål. inget balsam!! +killdeo (fylleidé) och after shave i fejan för att jag har torr hy(??). gick ut o sen äre svart ett tag.
kommer ihåg att vi fotade nå grejer och att jag var ute på gården o fumla o vingla o fatta noll o ba gjorde bort mig. försökte verkligen verkligen ordentligt att vara ordentlig och STÅ RAK men jag trillade ärligt talat som en mjölsäck i marken. och försökte ta mig upp. ja ni fattar

sen! ringde pappa. minsann! mitt i allt. jag svarade! han hörde att jag var full som en kastrull o tyckte att jag skulle gå ut på momangen så för han hem mig så jag kan sova ruset av mig! okidoki tyckte jag (konstigt att jag gick med på det bara sådär? coolt!) och började säga hejdå o vingla runt lite till i huset.

såg genom köksrutan att pappa kom. med camaron.=läbbiga säten där bak. trodde jag gick rakt och kunde gömma två 3,5or i fickan på magen och en i ärmen. gick in i dörren. pappa skakade på huvudet och sa nästan bara "jessica det är söndag" under bilfärden. han hade en polare med sig som så fint skulle sitta där fram. klämde in mig där bak och kom på att harri har hemnyckeln. försökte skriva sms men det gick åt helvete så jag ringde och vi for och hämtade nyckeln. pappa vevade ner rutan och harri gav nyckeln och pappa sa till honom att han spöar honom om han inte tar hand om mig. jag blev helt varm inombords av nån anledning? haha!

sen släppte han av mig hemma och sen kommer jag inte ihåg mer! nu ska jag gå o käka tårta! ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: nathalie

ååååhh hahaha <33

2010-12-23 @ 12:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0