day 18-your favorite birthday

oj oj oooj.. int vet ja. kommer knappt ihåg några från typ 07 o bakåt?? kan de stämma? oj. haha

men! en bra har jag iaf. det är nu när jag fyllde 19 när vi gick balen samma dag. när vi först kom till statt o stod där framme så var stoffe jävligt pissnödig. och inte så diskret med det heller. stod o gungade och åmade sig och gnällde och jag stod bredvid, log o bad honom hålla käften. han öppnade bältet. (y)
fick äntligen gå in och där skulle man också fotas?! whaat tänkte vi (spec stoffe) och så skulle dom fråga frågor. det enda stoffe sa när hon börja snacka var "va?! är det här ett skämt eller?! hon kan!!" (för vi fyller ju trotsallt år samma dag och är polare sen blöjan) o så stack han iväg. och seeeeen tillslut fick vi sätta oss vid bordet.
=kaos. behöver nog inte säga mer än så egentligen. men jag gör det ändå! bestick och porslin föll, promillehalter steg waaay to fast och alla snacka i mun på varandra. äh inte var det mycket jag fattade iallafall!

angelica som annars är den mest nyktra slog rekorden just då. en satt ba o garva för sig själv o påpekade att hon är så jävla full. anton satt o skämta o jag satt o körde med stoffe. "jag är törstig, jag är pissnödig. jo men du måste! det stod på lappen stoffe!!!" ...hehe. men han drog minsann ut stolen varje gång och fyllde på mitt glas med vatten när jag bad om det! hehe... började fundera hur i helvete angelica kan få stora fyllan under så kort tid och såg att hon hade typ 40% med sig. ????????angelica!! det där är starkt! höhö joodå, jag vet jag vet. john måste komma med mer! sa hon bara haha

skulle gå ut och röka. och fylla på pluntan. alla stod där ute o vingla o snacka skit o sånt. satte mig ner o skulle fixa pluntan. tyckte för tillfället att det gick huuuur bra som helst. jojo.. klänningen var helt svart dagen efter alltså!

gick in o snacka fyllesnack med lärarna och garvade. kalle.h fixa det där klassiska som alltid händer i alla filmer. "1,2.." och på tredje så ba klirr. alla garvade och "nää jag är inte full alls!" tyckte han

observera! eftersläppet hade verkligen inte öppnat. och alla var verkligen klappkanon, precis som det ska va!

märkte sen att jag för fan har glömt mitt pass hemma. vi var tvungna att ha med det. ringde morsan i panik eftersom folk började gå in på eftersläppet och hon kom med mitt pass. fumla runt där inne, vet faktiskt inte riktigt vad jag hade för mig.. gick på toan sen o snacka med eva o tarja o anna. dom hade pudrat näsan. när jag också pissat så skulle jag ta mig ut därifrån men det gick iinte riktigt som planerat för min klack var av?? tänkte att nä men det här är ju lättfixat! och gick dit var man hängde jackor o fråga efter lim. tejp hade dom och lika bra gick det! tyckte jag. i tio min. ringde morsan åter igen och hon kom o mötte med ett par andra skor o en parfym som sen blev kvar där i kanske tre mån.. sen stod jag o mingla med lärarna o drack rödvin (dricker aldrig annars rödvin!) o snacka skolan typ. aja fint

ville dra på efterfest men åkte hem. när fyllan kom så slutade jag helt tänka på att jag fyller år. men bra ändå! när fyllan kom så tänkte jag inte på att jag fyllde år ens en sekund. dagen efter ba va blev jag nitton igår? oki?

annars då. sitter i min soffa o chillar. funtar på att gå o koka kaffe o sen ut med djuren. men först ska jag gå till sängen var världens hetaste snyggaste bästa kille ligger. oh mami! måste gå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0