day 19-something you regret

jaa! kära vänner och ovänner. detta må låta konstigt men jag kommer inte på något. helt ärligt. jag har alltid funderat och tänkt på det där med ångest och varför den aldrig drabbar mig. ja så att vahetterenuu.. nä. det var det om det!

annars då. inget. hehe jo massor. sitter tex i soffan o väntar på kaffe. och lyssnar på musik. massor massor!

och den stora frågan; stadshotellet ikväll eller inte? är det värt det? orkar jag ens vara full?! jag orkar iallafall inte vara bakis imorgon. så skönt när man inte festar så där mycket längre. man känner sig som en helt annan människa ju! nä inte alls min stil längre de dä. nåja, får se om vi orkar gå dit eller inte. ingen utav oss är så där spec taggad men time will tell!

nu ska jag gå!

Kommentarer
Postat av: elin

klaaart ni ska dit! komsi komsi :)

2010-12-25 @ 15:27:00
URL: http://eelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0