du borde ge dig själv en mjukare ton

tjenispenis! bloggen är helt cp? är det bara jag eller? måste ändra sån där redigerare för att kunna skriva. skum. här sitter iallafall jag i min soffa med rambo. har städat hela dagen igår! och idag städade jag lite till haha. även fast det inte behövdes men jag har ju min nya ergorapido (dammsugare) och hon och jag har kommit riktigt bra överens! har dammsugit två gånger+skurat efter dom båda gångerna! "du är nog stans bästa på att städa!" fick jag höra haha. nån som inte var städsugen? :D igår var jag verkligen på stan haha. det märktes på alla sätt! tänkte köpa grejer till nyår men hittade ingen klänning. hittade dock allt annat haha. dvs skor smycken strumpisar osv. har ju några klänningar men jag vill ha nån ny.. jaja kom iallafall hem lite fattigare. en stor lykta, nya gardiner, ett ljus, strumpisar o allt det, en tröja, en kofta, två par skor, en ergorapido haha (fanns inte i rosa eller lila. eller svart eller vit! jag har en ljuuuuusgrön!) och hm.. var det nåt mer? jo ett navelsmycke. och ett svart sängöverkast (heter det så?) och en kudde som det står happy på. haha ja.. det var kanske allt men orkar inte fundera! köpte det mesta i svart (det som ska hit hem) för när jag köper den där schäslongen (som aldrig verkar bli av) så är den ju svart. och det blir fint! haha jag vet att det här blev jobbigt att läsa för jag tror inte det syns att jag har entrat o inte skrivit ihop allt men blogg.se är skit idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0