en titt i mitt huvud:)

så mycket kärlek jag har inom mig alltså! jag vet inte hur jag ska få ut allting, jag vill krama och pussa sönder, jag vill alltid bara vara med honom. mitt fina fina hjärta, världens bästa människa. gud vad jag har tur som har honom. min finaste skatt! det går inte att förklara alltså. det är helt sjukt hur kär jag är. hur mycket jag älskar att vakna på morgonen när världens finaste människa ligger bredvid och håller om mig. sjukt hur mycket jag älskar att ligga och prata och somna med honom om kvällarna. spelar ingen roll vart i världen jag är så länge jag är med honom. mitt hjärta. mitt hem. min trygghet.

harri du är verkligen bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0