nyår helt plötsligt

nå nu! det var explorers fel men nu har vi chrome istället. höhö för er som är intresserade:)

idag har vi varit i gång hela dagen känns det som! vi var och handlade en massa massa käk på ica vid 10 tiden, efter det for vi hem till harris familj och drack kaffe och umgicks, vid tolv for vi hem och sen dess har jag tvättat kläder. vad är det med mig och storhelger? börjar tvätta kläder haha
och gissa vem som ska chilla idag? vi:) första nyåret på fööör lång tid som man tar det lugnt. och det känns skönt som fan! jag blir illamående bara jag tänker på krogen. samma folk och samma händelser varje helg, så vad blir det för speciellt idag? inte speciellt alls känns det som:o vi åker nog hem till harris familj igen lite senare och umgås och bara är:) mys på hög nivå!
annars då. inte mycket:) som vanligt. började städa igen haha. tro nu inte att det blir stökigt direkt för det blir det inte, jag har bara börjat få det så kallade olgasyndromet (också kallat mammasyndrom), dvs man städar och städar och städar fast det inte finns något att städa. då kommer man på! man kan tvätta hela toaletten med klorin eller så kan man dammsuga under spisen! och tvätta och vika kläder. och slänga onödiga saker. hoppas detta håller i sig! :D
det var det om det, ta hand om er! och gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Tack för en mycket trevlig kväll! Visst var det mycket roligare att umgås hos oss än att vara på krogen ;))) Gott Nytt År

2011-01-01 @ 09:54:25
Postat av: Faster Lena

Gott Nytt Allt till dig med. Är övertygad om att pappa Janne ler och är nöjd över dig i sin himmel!♥

2011-01-01 @ 18:44:26
Postat av: mamma

Jag ær så glad att du har drabbats av olgasyndrom. Det ær bra syndrom. Ælskar dig. puss.

2011-01-01 @ 20:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0