onsdag

fan vad dagarna går fort helt plötsligt?

nåja, sitter i soffan med rocky och chillar. ska dra ut på stan en sväng o köpa lite kläder o sånt till nyår. om vi ens far ut. men ut i fall att! och en schäslong (stavning stavning..) i svart färg som jag kan ställa i ena hörnet. ni som varit här, ni vet där var morsan hade sängen när hon var här. och ett nytt duschdrapperi! gärna som går hela vägen ner till golvet haha.. och kanske nya gardiner till stora rummet? ni vet ju inte ens hur läggan ser ut (vissa)! kan fota och lägga in när allt är fixat.. hehe när det är städat dvs..

snaaart åker vi söderut! efter tionde januari nångång så åker vi till mami o bjarne. bara i några dagar men ändå! och in till sthlm o träffa söster o sånt. längtar!

mer då.. inget mer tror jag? ska byta sofföverdragen till dom svarta överdragen. frågan är bara hur fan jag ska få hem den från ikea? haha.. time will tell!

måste bara tillägga här att min hund rocky är kanske världens mysigaste! alltid när han är nyvaken så kommer han så nära och vill mysa och chilla. nu ligger han i min nacke lilla hjärtat:) annat är det när harri och rokki chillar, lyssnar på gott nytt jul och like a g6.. haha.. nä men dom är på riktigt polare:)

nu mys sen kaffe och sen duschen och SEN stan! höres!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Hoppas ni får kul där nere. Olga kommer att ta hand om er, det vet jag ;) Stanna nu lite längre :)Ni har ju inte bråttom nånstans. Take care ;)

2010-12-29 @ 23:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0