people call us renegades cause we like livin' crazy

tjena. kom just hem. fan vad det finns snö ute alltså! och envis som jag är så tar jag ändå inte på mig vinterskorna.. kallt var det också för jag hade ännu bara träningskläder på mig. var på zumba med dusse kl 18 (herregud hon är 162, en cm kortare mig!!!!) sen körde jag hem henne och hennes kompis. for sen o plocka upp crille och atte för dom skulle till nikkala o hämta fredriks bil så dom kan hämta fredrik från flyget ikväll. körde förbi hos angelica efter att jag släppt av dom. stannade inte länge men lite hann vi prata iaf! ska bokas in ett bättre möte i veckan:)

jag får alltid städsug just innan jag ska göra något! eller på nätterna. jobbigt! idag innan zumban blev jag helt ivrig och ville städa men jag hann bara bädda sängen haha.. ska städa lite nu. verkligen skura igenom hela läggan! hehe så tänker jag alltid först men det slutar med att jag bara städat köket/tvrummet och tar en "paus".. och fortsätter städa några dagar efter det för att helt börja om. och så fortsätter det sådär! bra jessica!

vad kul nu kan jag föra över en massa bilder från telefonen igen! kunde inte med min förra eftersom sladden försvann. men nu minsann! har bara inte så många bilder just nu men det kommer:D

nu ska jag städa! ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Lägg nu in några bilder på dig o gubben ;)

2010-12-06 @ 00:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0