så här på natten

inte ofta jag tittar aftonbladet.se men just precis så gjorde jag det. läste om den där dumma lagen som kanske införs på torsdag och blev helt illamående. att alla mail, sms o samtalsuppgifter ska lagras? vafan?! och så läste jag en bra kommentar:
Tro inte att det är dig staten vill skydda. Staten vill skydda sig själv, FRÅN dig. Det är därför alla medborgare ses som potentiella brottslingar, de vill veta när du blir missnöjd så de hinner tysta dig i tid.
ja det var bara kommentaren jag ville att ni skulle veta om

annars då. nä ingenting. har lirat wii med harri ungefär hela dagen. och ja vi har haft kul!

hörs!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Hallå... Ska man inte sova vid den tiden???

2010-12-16 @ 00:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0