tisdag

tjena! idag är det tisdag. har varit förbi apoteket i morse. innan nio! säkert i sömnen där med..

lördagen var helt okej. träffade brorsan o hans tjej där mitt i allt! annars bara umgicks vi runt överallt o gick o sökte varandra lite då o då. men kul var det! och bakisen slapp jag på söndag även fast jag inte chillade

inte mycket annars. försökte hitta ork till att dra till köpan o köpa nåt till nyår men jag orkar fan inte haha.. ska vi ens ut på nyår? har fan ingen aning.. mig skulle det inte göra nånting alls ifall vi bara chillade!

och träningsverk! kära vänner! har haft en helt sjuuk träningsverk efter kinect. har inte kunnat göra nånting och bara gnällt på hur ont det gör! men massage har jag fått:)
och det är ändå i fredags vi spelade. det gör ännu ont!! men idag kan jag iallafall överleva haha

det var nog det, ta hand om er:)

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Hmm... Tänkte bara meddela att Sakke tagit bort lampan från vardagsrummet :) Nu får du hoppa ännu högre när du kommer o tävlar med Dusse ;))

2010-12-29 @ 23:43:33
Postat av: jessica

haha jaana i'll be there! ;)

2010-12-30 @ 01:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0