julafton o sånt

även fast jag hade noll julfeeling tidigare så blev det helt perfekt. tänk att det finns människor som verkligen är så fina.

vaknade på dagen o drog till ica o handla bröd. låg o tänkte i sängen innan jag stack att va fan ska jag göra?! nååååånting. ville ha julkänsla. så jag drog o handla? ..
stack o köpte bröd o mjölk o sånt. o koppar? haha va fan.. kanske var jag halvt sovande fortfarande
efter det hem igen till världens finaste! vi chillade och drack kaffe o sånt. jag tvättade kläder. på julafton:) chillade lite till. undrade var den där feelingen är och om den ens kommer

men jul blev det ändå! lilla feelingen kom iallafall! for hem till harris familj o åt julmat och pratade. sedan blev det klappöppning och jag kände mig så där lycklig. ni vet när allt nästan stannar till och man undrar om det verkligen är JAG som mår så här bra. om det verkligen är sant. och det är! åååh det är det är det är!!
efter det var klart (jag fick en sån där världens-skönaste-morgonrock!) (tack igen♥) så spelade vi xbox! ni vet kinect! hehe gissa vem som lär äga en sådan inom en väldigt snar framtid.. jävligt bra träning om inte annat, jag o dusse spelade ett spel var man skulle hoppa o ducka o gå åt sidan osvosvosv och typ hoppa hela tiden så det går fortare framåt??! jag har helt sjukt ont i mina ben alltså. det gör helt fruktansvärt ont:D och då spelade jag inte ens överdrivet mycket? tränad som jag är höhö

jaja sen kom vi iallafall hem vid halv ett kanske. är ännu vaken. funderar på vad pappa hade gjort om han ännu bodde på kornvägen. skulle fira jul med honom i år.

ska äta en macka o sen slagga. men! jag har hur som helst haft kanske världens mysigaste dag. med världens mysigaste människor. och snart ska jag gå och sova med världens mysigaste! världens finaste! min energi.

ta hand om er och god natt! och god jul! och gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: S U S A N N N A - F O T O & V A R D A G :)

Ja vi hade jätte roligt ! :D

2010-12-25 @ 22:47:20
URL: http://ssusannakoivumaa.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Tack för att ni kom! Jag har inte skrattat så mycket på länge... Det var så kul när du o Dusse tävlade. Hmm..ni var ju de enda som höll låda hela kvällen. Vi andra bara njöt o hade roligt :)

2010-12-27 @ 19:28:45
Postat av: Linda

Vad lyckling man blir när man läser de här! :)

2010-12-29 @ 16:54:58
URL: http://aidanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0