ett inlägg som inte publicerades igår? oki

tjenispenis

här sitter jag i mitt kök vid min fläkt på min stol och chillar! mår helt okej, mycket i mitt huvud men det går över det går över!

drömde om pappa här om dagen! natten. här om natten kanske:) han hade sin röda toppeluva på sig. jag var på nån fest (?) och han skulle komma dit (??) och jag gick ut och ställde mig på vägen så att han skulle se vilket hus vi var i. dom hann köra förbi en gång så han såg inte mig men sen kom han ut från en stor vit bil och bara log! med sin röda mössa, sin röda näsa och sina röda kinder. där stod han bara:) men han sa ingenting. men han var jätteglad! åh jag blir så glad av tanken bara!

min pappa skrattade så härligt. hans humor var helt king! en liten parentes bara haha:)

jaha det var allt för nu ska jag drao:) take care hörni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0