du borde ge dig själv en ny religion

och här sitter jag och käkar. och har internet hemma. de är väl skönt eller

givande dag. mycket givande dag. började med att jag var i skolan. fick lyssna på långa (men ack så intressanta) "kurser" eller va fasen man nu ska kalla det.. mycket intressant. handlade om UF och sånt, spec mässan som är i slutet på mars.. dit ska jag! käka på den där western grejen i boooden.. yees
och sen var det en till. och ännu en till, och ännu en till. nä jag ba skoja, de var kanske två-tre stycken... (precis som jag skrev?? hm) och vi fick göra egna små montrar av kartong. de va ju kul!

sen drog jag till n och där pissade jag o sen for vi till robin o käka banankaka! han är ju lite en sån där bagare kanske. den var god. och så drack vi kaffe. (jaaa jag har börjat dricka kaffe o de är ju gott) och så slöa vi lite framför datorn o snacka blaja. och sen så sa energiska N att vi ska till backen o åka plastpåse (hehe) men och så gick vi ju dit också. hon sa att det var ju min idé o jag ba va?

så åkte vi kanske sådär.. 2 gånger. tills de kom nå snorisar och hade värsta rattkälkarna! (ja det heter så, inte bob) då kände vi oss NÅGOT i lä så ba hejdå backen och tjena gungorna. robin knuffade på och vi gungade typ mega högt. sen var de ju min tur att gunda n och r, gick inte riiiktigt lika bra.. skyllde på att jag använde en arm bara (pinsamt)

sen märkte vi ju klätterställningen. vågade inte agera brandman och åka ner för stången där. robin däremot vågade. nasso ba satt o glodde i kanan (vill inte skriva de första ordet men en sån där man åker på hehe) och sen åkte vi och sen gick vi till r igen. lite sådär barnslig får man ju va ibland..

sen skulle jag och n hämta en spark från sebbe. det gick ju bra, sparken var full i gräs och gled inte för fem öre. den har typ stått där i evigheter och slagit rötter under sommaren/somrarna. typ

slog oss ner på en sandlåda (en sån grön ni vet) utanför sj, jag och nadi. pratade. och pratade. en dag ska jag ge dig världen.

det var väl min dag lite sådär sammanfattat. nu väntar vi på kladdkaka och ännu mer kaffe. de är väl king eller vad

nu sitter jag och lyssnar på andreas grega såklart. han är ju ett geni alltså.

hejdå. eller nä lite bilder


min mami, rocky och kompis kaviaren


jag och mina killar

nå nu hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0