filmisch

tjaba. idag har jag varit med linnea på mitt köksgolv. de var ju skönt eller va

vi har haft en isch-dag. allt vi sagt (ungefär) har vi avslutat med -isch. trevlisch, heerlisch, bakisch, jessisch (låter såå tyskt) rambisch, mammisch, rökisch, bilisch, kaffisch, återigen heerlisch. heerlisch måste vara det mest använda ordet idag. linnea bara vräkte ur sig det i bilen; heerlisch. och jag garva. oj va jag garva alltså. garvar ännu!

förutom att ligga på mitt golv har vi gjort.. ingenting. tillslut hämtade jag två kuddar till oss, lite måtta får det ju ändå vara eller va.. har pratat om allt mellan fula hår frisyrer till bildsökande på google; mat. och lite sånt annat normalt.

men sen for vi ju på bio med mammisch. och ojojojojojojoj vilken bra film snabba cash är. jag måste läsa boken. jag lovar, årets filmupplevelse. utan tvekan. inte nog med det, han är ju så jäääääävla snygg. ska nog fara och se den imorn igen när c och dom ska dit, bara för o få titta på den där hunken igen... åååh ge mig

imorn är jag ledig. det är ju skönt eller vadå. ska sova som en björn i natt. och imorgon ska jag väl göra det jag alltid gör i mitt allt för händelserika liv; ingenting. det är väl kul eller?? joodå

min hund har en liten tofs på skallen. annars ser han absolut ingenting. det är ju gulligt. "fan va bögigt" tjatades det, nå nä. fan va gulligt däremot, låter mycket bättre. hehe, linnea kallar mina hundar och hennes hund för "den". hehe, "den är pissnödig".

nä nu ska jag väl ta o ge mig. kan mycket väl hända att jag skrivit något av allt detta i förra inlägget, men jag orkar inte titta. så ni får väl bara leva med det.

hejsisch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0