fredag härliga fredag

tjaba!! idag känns det bra. det är sådär ljust ute. då brukar det kännas bra.

sitter hemma i mitt kök och har tryckt i mig två koppar kaffe. funderar på en tredje.. direkt jag kom hem från skolan gick jag ut med hundarna. förstår ni att jag vaknat klockan 07.00 idag???? coolt. det händer typ.. aldrig. mamma tog som hand om dom där morgonpromenaderna med hundarna när hon var hemma. hon lät mig sova, de är ju snällt. MEN iallafall, rocky börja gnälla strax innan sju (som vanligt, fast han gör det till mamma) så de var bara o tvinga upp sig själv, på med täckisar och jacka och ut. det var faktiskt sådär skönt att ta sig ut sådär tidigt och ba gå en sväng. tänker dock INTE säga att jag ska börja ta långa morgonpromenader, det är att ta mig vatten över huvudet.. =) väääldigt djupt vatten också. nä de får räcka med att gå ner till vandrarhemmet som vanligt bara.

sen kom jag upp och koka kaffe (först utan kaffepulver???) och trodde jag va såå pigg. tills jag märkte att kaffet var vattenfärgat. jaha. göra om. och göra rätt. och gjorde bra. tog en morgoncigg hemma (vilket jag typ aldrig hinner med eftersom jag stiger upp 07:45 när jag börjar 08:10) och ba njöt. tänkte lite på om man kanske skulle va en hund. men sen sluta jag tänka på det och gick och klädde på mig. slängde även i mig müsli (???) i all min hast. jag hatar müsli och har alltid gjort det, men ibland får jag sånt där sug på müsli (??? igen) och bara måste ha. tar en liten sked och sen ba, nä. och så slänger jag. ändå lär jag mig aldrig??

igår när jag skulle sova så lekte mina ögon med mig. ni vet när man kollat på nåt ljust ett tag och sen kollar man i mörker. då lekte dom med mig.

och nu sitter jag och lyssnar på the voice. webbradio. smart uppfinning.

ni kan få nån bild och sen hejdå.


mina icket maskiga strumpbyxor.. eller så nä

och så en sånhär:

jag är blond. alltså på riktigt blond. och lite gul också såklart.

nä hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0