fredag och mardrömmar

tjaba! har vaknat för ett litet tag sedan.. idag är det fredag och det tycker vi ju om va, eller hur

idag vet jag icket vad jag ska göra. har städat. kanske ska städa lite till hehe.. har iaf käka värsta frukosten, stekta ägg mackor och kaffe. det är ju gott eller va

drömde värsta mardrömmen inatt!!! låg här på min fina soffa och sov och vaknade ungefär lite innan 04.00 o var helt svettig och nästan grät. drömde att jag låg här på soffan och hade just varit på toaletten med min tekopp (?) som var tom så jag lämnade den på toaletten (?) och gick o la mig igen. just när jag skulle somna så hörde jag hur skeden började röra om i tekoppen (!!!) och jag tänkte ba "oh shit??? snart kommer det, snart kommer det... ta de lugnt o låtsas sov" typ, och helt plötsligt känner jag hur någon/något håller fast i mina ben och börjar som dra mig ur soffan. jag vågade inte titta vad det var så jag bara blundade och försökte ropa på hjälp, men jag fick inte fram nåt?? kunde andas och allt men när jag skulle skrika så ba tog det stopp, fick fram nåt konstigt ljud istället.. så jag försökte skrika för fullt, helt plötsligt började jag försöka skrika "jessica danell!!!" (??) men de funkade inte heller.. sen tänkte jag att fan, jag måste se va det är som rör i mig.. så kika jag fram från täcket och så stod det en liiten liten gubbe där?? med världens flint och konstigaste léende.. scary. sen börja han ta på mig överallt? alltså inte så men alltså han börja hålla fast mig i axlarna och magen och ba lät konstigt, och jag försökte skrika så att grannen (jenny) skulle komma o rädda mig.. sen vakna jag. gick till sängen och ringde crille helt i nattmössan och berättade att jag drömt en mardröm om spöken. sen somna jag nog i telefon tror jag, för jag kommer inte ihåg att vi sagt något mer/lagt på.

nu sitter jag och tänker ba "men tänk så var det ingen dröm?!?!?!?" men de var det nog. det hoppas vi.

sen när jag somnade om så drömde jag att jag var påväg till spanien. en helikopter skulle ha flygplanet i ett stort rep och flyga oss ändå till spanien för att spara soppa?? jag var med mamma, jenny.e och emilia.m. vi satt på planet och när vi lyfte så sa dom att "oki, vänd på stolarna" och alla började vända på stolarna. sen hade alla varsin tvapparat framför sätet och jag och emilia försökte ställa in kanaler.. vi fick fram trean, femman och sexan, och vi tittade på vänner. sen när vi skulle landa så vakna jag. synd det

nog med drömsnacket, blev ganska mycket haha.. men det var en vild natt! haha. på drömfronten dvs =o

nä nu ska jag väl typ hoppa i duschen och sen städa lite till, även fast det inte finns nåt att städa? men ändå.

och råsaana, ring mig idag och kom förbi på en cigu! de hade väl vart nåt


hihi hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0