good morning good moorning

tja! idag vaknade jag av mig själv kl. 08:30??? coolt. fast sen hann jag somna om halvt i en minut och så plinga de på dörren. ??? tänkte jag och gick mot dörren. helt nyvaken och halvnaken står jag där, kollar i kikhålet och ser..... fredrik! öppnade dörren och släppte in honom. såklart. "förlåt att jag väckte dig" sa han, så sa jag att jag redan hade varit vaken och ändå skulle upp om sådär 20min. oki konstaterade vi.

sen gick jag ut med hundarna och kom upp och duschade. och satte på kaffe. och klädde på mig. och om 20min ska jag börja gå till skolan. måste sminka mig. bara 3 lektioner idag, yees.. de går fort. o så ska jag ta hem mina historia böcker för jag ska bannemig ha mvg. okej nu får jag inte hoppas för mycket men jag vill ju ha mvg. och det är ändå rätt intressant det där med revolutioner. ju.

sen mot kvällen ska jag träna. och idag efter 12:00 och framåt kommer det komma en ventilationssnubbe hit och titta på nåt. antar att det är på ventilationen.. så därför har jag besök från nikkala (c) här just nu, läbbigt o släppa in en främmande snubbe helt ensam hit. han kan ju sno mina grejer o sånt. o mina hundar kan ju äta upp honom. dom är ju rätt stora och farliga.

nä nu ska jag väl gå och titta lite till på nyhetsmorgon och sedan ska jag sminka mig. eller jag gör nog det samtidigt. och sen ska jag bara se när 'efter tio' börjar. för det är min mammas favvo program på morgonen. så jag ska sitta och sakna lite.

jag tror jag håller på o få öroninflammation. hejdå


(hehe)

och en sista; linnea och rosanna ska ha all lycka i världen idag! puss tjejor

Kommentarer
Postat av: eelin!

jag är så vacker

2010-02-23 @ 13:22:17
URL: http://eelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0