HAHAHAHA

Jessica säger:
okej.. har du hans nummer?
eelin! säger:
nää
Jessica säger:
oki hitta.se
eelin! säger:
gå till hans hotel room!
Jessica säger:
hahahahhah
eelin! säger:
bring your girlfriends också
Jessica säger:
hahahahha
oki ska du följa?
eelin! säger:
ja kommer!
jag ska forgeta about my boyfriend så drar vi!
Jessica säger:
hahahahahahah
hhahahahah
han akon skulle jag också ligga med, men han skulle ha en papperspåse på skallen och så skulle han måsta sjunga samtidigt..
fast inte den där "lonelyyyyy, i'm so lonelyyyy"
eelin! säger:
hahahahahahahhaha
men han kan väl få sjunga "you are beautifuuuuuul, so damn beatifuuuuuuuuul"
Jessica säger:
aa den skulle faktiskt gå skitbrahehe
o jag ba "mm jag vet"
eelin! säger:
HAHAHHAHAHHAHA
I wanna make love right Na Na Na
du ba mm vi gör ju det?!?
Jessica säger:
ahahahahahahahahahhahoåhdjgtilsaojgksafuks
eelin! säger:
och han
papapappapapapapapap
hahahahaahha
sorry, you can put the blame on me





jag och elin är normala =D hahahahahahahaha lätt årets bästa


Kommentarer
Postat av: eelin!

ahahahahhahahahaha IRL ASG!!!

2010-02-26 @ 19:54:11
URL: http://eelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0