heerlisch

eller så nä. spyisch kanske

nä men man mår ju som man förtjänar eller vadå

käkade iaf en öppen napolisch på lei today. linnea fastnade för spelmaskinerna o snart sitter väl hon också i det där spelträsket, dra till lei sådär 10ggr/veckan o spela bort flera tusen medan hon bärsar, fint va?

vet som inte riktigt va jag vill göra. kanske dra. tänker på bärs och vill spy. tänkte säga sådär att, jag ska aldrig mer dricka, men då skrattar man ju bara

är ledig imorn! wooh. min bakis har börjat hålla i sig i sådär två-tre dagar innan man mår helt ok. så imorn kommer jag alltså också må SKIT. fast inte såhär skit, mår sådär äckligt jobbigt skit. tänker som på mat och spyreflexerna sätter igång ganska direkt. äckligt va

och så äre ju partymusik som spelas på spotify nu. SKIT SPY säger jag ju. men jag orkar ändå inte byta.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0