if i'm just bad news, then you're a liar

nu är jag bara arg. jag är jättearg, ni vet sådär så man nästan kokar. som hon i knäcke reklamen med nylonstrumpisarna. som hon känner jag mig just nu. nej nej nej, jag känner mig som nåt annat. nåt helt annat. men de tänker jag inte skriva hit.

idag hade det varit min och christians 4 års dag förresten. ojojoj. det är ju den evigheten de också.

asdfghjklöä'qwertyuiopå¨<zxcvbnm,.-1234567890+ VA FAN ska jag göra. SÅ ARG ÄR JAG

imorn ska jag inte till skolan. hade behövt lämna in grejer och göra klart grejer, men jag vill inte förpesta mina polares tillvaro med min bitterhet =) nä ja skoja ba. kanske far om jag orkar.


nu ska jag gå och uttrycka min ilska till mamma. hon får nog hjälpa mig den här gången, fixar förengångsskull inte detta själv. hejdå

såhär ser jag ut idag. svart. överallt bara. i mitt lilla svarta sovrum ligger jag och lyssnar på depp musik. hela tiden.


is there so much hate for the ones we love?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0