lördag

tjaba. jag kunde sova! eller jag vaknade halv fem av ingenting och kunde inte somna om. då tänkte jag att "oki gubben väckte mig säkert" men sen ba "nä men just det ja det var ju bara en dröm". vet ni vad jag drömde om istället? edward. och han skyddade mig från något vitt konstigt suddigt som skulle äta upp mig typ. och han kramade mig jättehårt och sa att han älskar mig! sen dog nån och vi var på begravning, och grät massor.. eller, jag grät för han kan ju inte gråta. och sen efter begravningen så skulle jag ringa honom för han hade gått nånstans, då stod det på min telefon att sist han ringt mig var från thailand? jag ba oki. försökte ringa men han svara inte. o då vakna jag och var ledsen.

tvingade christian att sitta här medans jag somnade, och han var tvungen att _SMYGA_ ut så jag inte vaknade. det roliga med det hela är att jag inte ens hann somna. så där låg jag i min soffa och var rädd. "jag kommer tillbaka snart" sa han och gick.

sen kom han tillbaka och jag vågade lägga mig i sängen när jag visste att han sitter och tittar tv i soffan. så de var ju lugnt. vaknade för typ... 40min sen? yees

käkade värsta frukosten igen. har börjat göra ägg varje morgon. de är ju bra! och så drack jag juice. åh på tal om att dricka nåt, jag ska gå och göra kaffe. hejdå.

ps. om exakt 6 dagar får jag basta, bada badkar och sola solarium igen! och ps. igen, jag har fått internetbank igår! gissa hur kul det var att betala räkningarna! fast sen när jag såg saldot efter det så ba "=("

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0