måndag

hej hej

här sitter jag i mitt kök (som vanligt?) och ba är. de har jag tänkt göra idag, bara vara. och så ska jag handla lite också.

ringde precis och boka tid till frissan o göra balfrisyren. det närmar sig. hela tiden. king

sitter och lyssnar på muse. som sagt så började jag ju tycka om dom igår. jag sa till elin att "elin jag tror jag ska börja tycka om dom här." "okej, bra" sa hon och sen sa hon "jag skriver ner låtar till dig" "oki." och sen tyckte jag om dom hela kvällen.

gick bra o sova ensam igår. hade på tvn och slockna väl nångång vid ett. det betyder alltså att det inte gick så bra. men inga besök av spöken så de var ju lugnt. och jag lever ju. men satan så tråkigt det är att sova ensam! att va ensam överhuvudtaget(vet att det inte är ETT ord men jag var osäker på hur jag skulle skriva det så det fick bli överhuvudtaget). men iallafall, där låg jag med mina hundar och med alla älskar raymond. yes

vaknade sådär en halv timme innan jag började. stressa upp och gick ut med hundarna (läs; mina små liv som är bäst) hade endast en lektion (som inte ens va som en lektion) och sen gick vi till svefi och kolla utrymmen och sånt. sen sluta jag? skulle ha historia men vi gick till kalle och sa att vi gör allt hemma fram till på torsdag, sen på fredag är de prov. revolutioner. mm

de va väl inte så mycket mer. lider fortfarande av någon slags städmani och kan inte sluta städa. nästan så jag stökar ner bara för att städa sen. har skurat två gånger? och dammsugit. men bara en gång. torkat bordet typ tio? och allt annat. jag tror inte det finns en enda dammtuss i hela min lägenhet nu.


det ligger en penna på bordet. jag ska gå och plocka bort den.


såhär kan jag se ut när jag har fått ett munsår som stör!!!!!!!!!!


och så lite oseriös. +rufsigt hår?? yes

nå de va väl de, nu ska jag gå och dammsuga igen. och slå på ännu mer kaffe. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0