och alla ba, va??

jaha de är ju som meningen att jag ska sova ensam inatt. hur ska jag bära mig åt??? nån, hjälp mig nu ju

såhär ser schemat ut (ja jag har planerat allt in i minsta lilla detalj för att jag ska kunna somna):
1. jag går och duschar
2. jag har igång musiken hela tiden
3. efter duschen så släcker jag i hallen bara och låter allt annat va tänt ändå
4. tar med mig datorn och hundarna till sängen
5. sätter på mig min tshirt och mina pyjamas braller
6. musik på datorn och tänker på långa sandstränder
7. här hade jag tänkt somna

sen vaknar jag imorn och går till skolan som börjar 09.05. jag saknar mamma. inte ens ord kan förklara hur mycket jag saknar henne. och ella. världens bästa syster jag lovar.

läskigt att inte veta ändå hur mycket man kommer va ensam under livet. hehe jag ba grubblar hela tiden på mitt liv men jag är väl nöjd ändå. lite måste man ju få klaga annars kommer de ju inge roliga saker.

så mycket skit jag skulle kunna tänka mig att ba skriva ner hit men nä. håller fingrarna i styr och låter bli.

hehe jo jag kan säga att jag inte ser mig själv med en man?? kommer nog va ensam med mina hundar tills jag dör. typ. fast kanske inte ändå men jag fattar inte de där? ni män är skumma! nä men jag vill inte ha nån ändå så de ska väl gå bra. ska väl va ihop med mig själv och sticka strumpor och tatuera mig MEN INTE KÖPA EN GUNGSTOL aldrig köpa en gungstol

och där slutar jag för idag, får inte börja tänka på cp saker FÖR JAG SKA JU TROTS ALLT SOVA ENSAM inatt och det skulle väl inte va kul om nåt spöke kom o glodde? nä nu slutar jag direkt jag fick precis gåshud herrå


min vakthund rocky


min vakthund rambo

nä inte behöver ju jag va rädd för spöken förstår ni, jag har ju stallone på min sida

hehe och ska jag kanske nämna hit att jag har varit med elin idag. hela dagen har jag varit med elin och vi har hunnit titta film t.o.m. och annat sånt. och jo, va jag har lärt mig idag;

-att vätskeersättning ändå är the shit
-att keno nu visas på tv3? va?
-att tycka om muse, dom är ju riktigt bra
-att män är osmartare än oss kvinnor, på ALLA sätt. eller kanske inte alla men många
-fast ovanstående sak har jag ju ändå vetat om ett tag
-att saknad är den värsta känslan som finns (även fast jag visste även det, men idag kom den där känslan)
-att man måste gråta ändå


hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0