onsdag

och jag är hemma. är inte riktigt sådär hundra, småförkyld och skit. vaknade på morgonen och kunde knappt andas. men glad är jag ändå!

jag håller på att vänja mig här hemma, vid ensamheten. det går ju skitbra! fast jag sover på soffan varje natt, haha =( med tvn på. har iallafall vågat släcka lite mer lampor nu. tänkte att om kanske sådär en vecka kan jag kanske ligga i sovrummet med ALLA lampor släckta.. fast vi får ju se.

idag har jag inte så mkt planer. ska kanske förbi skolan en sväng och hämta historieböckerna. har ju prov på fredag, kan va bra o börja plugga nu. för jag skulle ju ha mvg!!!! försöka åtminstone. sen kanske jag ska gå och fika med r. får se får se

har lyssnat på kevin rudolf - welcome to the world i två dagar nu. jag får sån där king feeling. sitter och sjunger och skriker, och sånt normalt som jag brukar göra när jag diggar en låt. springer runt i lägenheten och städ-dansar. sjunger. skriker. hoppar. grannarna måste tänka ba "???"

min hund rocky är knäpp. på riktigt! han gräver (tror han) mitt på golvet som att han bäddar golvet (??) och sen lägger han sig. helt platt lägger han sig. ibland springer han in i bokhyllor och dörrar. bordet i tv rummet är favoriten, han hoppar alltid in i det. han tror att han är världens smalaste och kommer in genom alla utrymmen. här om dagen kollade jag efter honom och hittade endast två ben som stack ut under byrån i vardagsrummet. "oki" tänkte jag och ropade på honom, då kämpade han och sprattlade för att ta sig ut. han ville åt en leksak.

det är rätt roande här hemma. har man tråkigt behöver man bara kolla på hundarna. dom dummar sig alltid!

jaja de var väl inte så mycket mer, ska kanske gå och duscha i min mörka toalett. lampan har brunnit och jag har inte orkat ta fram en ny. så jag har som haft en mörk toa ganska länge nu. jobbigt.

nu ska jag hoppa och dansa lite till. och ringa r på ett tag beroende på hur det blir. sen kanske skolan. och allt sånt där. oki hejdå


knas tjejer. man ack så söta

Kommentarer
Postat av: Emma

hahah är de inte min knas/bus syrran :D hahaha

2010-02-24 @ 16:39:51
URL: http://emmahjorth.blogg.se/
Postat av: hannahannahannah.blogg.se

Syster yster :)

2010-03-04 @ 23:07:59
URL: http://hannahannahannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0