she looks good but her boyfriend says she's a mess

tjaba. nu har min mamma åkt och jag får tillslut smaka på det ensamma livet. men de ska väl gå bra, säger jag till mig själv typ heela tiden. men det ska det nog. nångång måste man väl vänja sig! och så har jag ju mina älsklingar rambo och rocky, mina fina. kommer ligga om nätterna och höra ljud och ba "va??? spöken" nä. inte spöken. för dom finns ju inte =) fast det gör dom ju.
och hör jag nånting får jag snabbt komma på en förklaring till va det är som låter o därefter lita på det. för jag vet ju hur det känns när det verkligen är något som är där, och huja inte ens för pengar vill jag känna den där känslan igen.. eller kanske lite, för de är ju rätt coolt att veta att nån går där (man hör fotsteg och golvet som knarrar fram och tillbaka), man känner på ALLA sätt (jag svär, alla sätt) att det verkligen är nån där som ser en men man ser själv inte va de är.. coolt det där.. fast nä

jag har som ändå lite glömt bort hur det är att va ensam såhär. inte ensam åh tyck synd om mig ensam, utan att va ensam här hemma och bara leva med sig själv och hundarna. för lite ensam har jag ju varit då och då ända sen jag och c gjorde slut. det är ju inte såå läskigt ändå, och det är ju egentligen bara skönt. och tänk, nu får jag lyssna på hög musik! det får jag väl annars också men nu får jag göra det helt för mig själv. bara ligga där på soffan (helt halv-död) och lyssna på musik. i love it

snart är det sportlov. då ska jag åka till enköping (wooh, jag kan kalla det hem =o) och till min syster. åh min syster! världens bästa. världens finaste. jag älskar dig högt över allt annat!!! glöm aldrig det

och imorgon är det skola. men de är ju fredag och jag har bara tre (två?) lektioner. så de går ju fort! sen kommer jag hem, till den härliga ensamheten. och mina hundar. och här ska vi leva, ensamheten och jag. vi passar nog skitbra som sambos tror jag.

ja, förresten! veckans höjdpunkt ju! jag har fått min nya laddare! jag är lycklig. kan äntligen använda min spotify igen!! börjar som bli sådär lagomt less på min musik på telefonen.. något utnött =)

nu är rosanna i oulu och har kul. och imorn ska hon åka på kryssning! första helgen på länge jag inte träffar henne.. without you i'm nothing

nå de va väl de då.. har inte så mycket mer att komma med för tillfället. sååååå jag får tacka för mig! fast lite bilder kan ni väl ändå få va


rocky ba, va???


before


and after! här helt nygaddad och kär


här är hon ju, stjärnan i mitt liv


och så måste jag bara igen säga att, jag är så jäkla nöjd. min tatuering är typ.. bäst. nu saknas bara; stjärna, text och peacemärke. sen KANSKE jag är nöjd.

o så hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0