tisdag

tjaba!
de var ju som ett tag sen. det råkar vara så att min älskade, lilla, rara söta rocky har käkat sönder min laddare till datorn.. fint va? hade värsta nära-döden moment där i min säng när det började blixtra.. hehe som igår på american idol, en snubbe sa att "han nästan hade dött 3 gånger".. skum var han me så gissa hur mycket jag och mami flabba..

sitter i skolan nu, på en vanlig dator! har ju som klarat mig med min telefon nu i några dagar, gud ville väl va snäll med mig för nån dag sen o lät mig komma in på intranätet genom min telefonis.. de va väl bra eller, tack gud

idag har jag inte den blekaste om va som händer. mami åker till älskade bästa sis på torsdag, och därefter drar hon sin kos mot norge. jag blir ensam. oj va jag kommer deppa. ser icketpicket fram emot!! men de ska väl gå bra, har ju mina stora vakthundar =) ska börja låsa dörren när hon åker så inte nån äcklig mördare kommer och dödar mig.. skulle väl va trist. inte få uppleva studenten o så. ajaj

och så!! årets höjdpunkt. min tatuering. såå mycket kärlek till en liten text på min arm alltså. kan inte sluta titta på den. har nog aldrig varit såhär belåten i hela mitt liv! hehe.. kanske nån gång. men säger inte när =D nä men på riktigt. det är nog världens finaste tatuering. har som inte riktigt förstått ännu heller att den verkligen sitter där. min fina. det tog hela 4½ timmar. länge, yees jag vet, bra reslutat, givetvis. fick som tur är ligga ner. men vet ni hur jobbigt det var att ligga helt raklång med armen så länge?? inte kul alls. men ska man vara fin får man lida pin =) när jag hörde de där läskiga ljudet gå igång så ba, shit. så tänkte jag. sen när hon tog tag i min arm och tydligen började så utbrast jag; har du börjat??!!!?
det kändes inte i början. men sen kändes det. men inte en sån där nära-döden feeling som med kabeln och blixtrorna, nä. det var en sån där smärta man bara klarar av. och skulle kunna göra om. för det ska jag nämligen.

ett fint litet/mellan/stort peacemärke ska jag ha. yees de ska jag nämligen. och nån gång i framtiden ska jag tatuera mig längs.. öh hur säger man. den ska börja under armhålan, haha, nä men en liten bit nedanför armhålan ska den börja och så ska den gå längs med hela sidan ner till höften typ.. så att den går ner under troskanten typ! shit vilken lång förklaring. men där ska jag ha en annan fin text.

jag tror jag har babblat på som fan här nu. och ändå har jag lektion.. hehe. sitter med musik i öronen och sneglar lite då o då på va dom andra gör o vad jag borde göra, tar bort musiken från ena örat o ba "va??", låtsas va engagerad och sen ba musik igen. yees.

vi hörs när vi hörs eller hur

hejdå


har typ tusen mer bilder men endast denna utlagd, så här har ni min finaste =)

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Du kom ihåg fel, det var nog inte mig du visa den åt :) Eller så har jag väldigt dåligt minne!

2010-02-16 @ 11:06:37
URL: http://beatriiicej.blogg.se/
Postat av: jessica

nä bea det är du som är glömsk =D

2010-02-16 @ 11:34:20
Postat av: sara

vad fin tatuering!

2010-02-18 @ 10:21:04
URL: http://lilldalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0