tjena tjena

igår var de utgång. de var ju kul. käka lite fyllemat på max och sånt ni vet. drack mig full på söt cider och trodde jag va nåt i mina skyhöga skor. typ. dansade nästan häcken av mig också, och var för omväxlingsskull inte så jävla packad. kommer som ändå ihåg rätt mycket. tillochmed att jag tagit mig ut därifrån.

idag vaknade jag halv ett och var törstig. kolsyra ville jag ha men såg att det enda som innehöll kolsyra var en cider. nä tänkte jag och tog en vätske ersättning istället.

sedan for jag och c till max vars min kära vän rosanna väntade. vi satt (som vanligt) där i timmar och skrattade och pratade fobier och sånt.. käkade lite mjukglass och konstaterade när vi rökte hejdå-ciggen att nu kommer vi skita. "jag kan inte tänka mig rosanna att du sitter och skiter på en toalett" tänkte christian lite för högt. oki var ska man annars skita liksom.. det är ju det där med karlar

nu ska jag fortsätta titta på blåsningen. hehe "i think i have a lösning".. oki herrå

Kommentarer
Postat av: r

hahahahahahhaa

2010-03-02 @ 13:04:51
URL: http://rowsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0