vi är bara människor och allt va de nu heter

det är typ tredje dagen jag har ont i huvudet.. ???? orkar inte

fick student mössan igår. det här är ju på riktigt? coolt. trodde som aldrig att JAG skulle få vara en av dom som tar studenten (inte sådär, alltså jag har ju alltid vetat att jag ska göra det men det har som varit utom räckhåll) och helt plötsligt sitter jag här. redo till tusen. sluta skolan och ut och se livet bara. pluggar mest troligen vidare också till hösten, ska göra höskoleprovet i april o därefter se om jag kommer in i sthlm eller uppsalisch. enköping är ju som nära till båda ställena. funderar på ekonomi eller juridik.. får se. enda jag tänker på är att tjäna pengar i framtiden haha

och om jag inte skulle plugga vidare detta år så ska jag typ söka jobb på nån båt, typ cinderella eller silja line som bartender. det skulle väl va nåt! men jag börjar med att åka till spanko i drygt 2mån under sommaren.

börjar få lite små-panik inför framtiden. just det här med flytten, plugga, jobba osv.. men skönt ska de bli o flytta iallafall, fett skönt. men just därför måste jag ha nåt att göra så jag inte bara sitter där o gör nada.

idag vet jag inte va jag ska göra. ska hem efter skolisch och sen träna typ. kanske trycka i mig huvudvärkstabletter för o lindra denna OTROLIGA smärta som ALDRIG släpper helt o hållet, och medan jag inte har så ont så passar jag på o gå till gymmet. he låt väl bra

sen var de ju de där med livet o de. men de glömmer vi för ett tag tycker jag. men det går bättre och bättre, de gör det. sakta men säkert börjar allt falla på plats igen. och denna gång tror jag inte jag inbillar mig.


hehe, och ni som känner mig (och har gjort det sen sjuan), lyssna på 7 års olycka. nostalgi varning!

hejsisch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0